Page 26 - Magazín JIP Potraviny
P. 26

JIP CC Brno


             Další nevšední novinkou pak bude
            domácí výroba těstovin a mozzarelly.































                „Přímo na prodejně budou lidé procházet kolem prosklených výroben italské pasty a mozzarelly.
        Uvidí tak celý proces výroby podle tradičních receptur připravených pod vedením odborníků z Itálie a rovnou si
         budou moci vybrat, který druh pasty nebo sýra si odnesou domů. Tahle výjimečná možnost – zhlédnout celou
               výrobu – na jiných prodejnách zatím není,“ říkají supervizor prodejní sítě JIP Hana Náprstková
                                     a vedoucí úseků čerstvého zboží Marek Studený.




       Výrobna těstovin a mozzarelly ale nebudou jedinou zastávkou,
       která oko kolemjdoucího zaujme. Za zastavení totiž rozhodně
       bude stát i pěstírna bylinek a salátů. Zájemci si tak odnesou
       čerstvé produkty vypěstované přímo na místě ekologickou
       a udržitelnou formou.

       Co návštěvníci nové prodejny jistě ocení, budou hned dvě
       restaurace. První z nich bude restaurace samoobslužná. tu již
       zákazníci mohou znát z jiných JIP prodejen. Druhý typ res-
       taurace však prozatím svou obdobu nemá – jednat se bude
       o tzv. grill point, tedy steakovou restauraci. V rámci nákupu
       nebo po něm tak bude možné zakousnout se do poctivě vy-
       zrálého, právě připraveného hovězího steaku, grilované ryby
       nebo pořádného burgeru.







                                                             Moderní prostředí

                                                             to vše je však jen stručné nahlédnutí do prostředí a nabídky nové brněn-
                                                             ské prodejny. největší ryze česká společnost působící v potravinách na
                                                             našem trhu s každým novým projektem dbá nejen na nabídku a služby,
                                                             ale i prostředí, zázemí a celkový dojem prodejny. každá prodejna je tak
                                                             svým designem uzpůsobena individuálně do posledního detailu, aby
                                                             působila čistým, moderním a útulným dojmem a byla místem, kam se
                                                             zákazníci budou rádi a s chutí vracet.



       26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31